Povestea din noi ...

4 iulie 2009

A trecut ceva vreme de cand am inceput sa scriu si din pacate , nu cred ca reusesc sa fiu azi mai bun decat ieri . Uneori neputinta e justificata pentru ca a putea inseamna a vrea iar a vrea inseamna , pe undeva , a fi motivat . Iar in unele cazuri e foarte usor sa-ti pierzi motivatia atata timp cat nu beneficiezi de sprijin din partea celor pe care-i astepti sa ti-l ofere .
Prin unele decizii pe care trebuie sa le iau cat de curand am sansa sa devin mai bun . Nu neaparat in ochii mei cat in ochii altora . Caci pentru mine ar insemna totusi o promisiune incalcata , un pas inapoi , o reintoarcere la rutina . Pentru altii ar insemna veselie , liniste ,ar reprezenta implinirea unor dorinte .
E atat de complicat sa iei decizii pentru ca ele nu vin niciodata fara riscuri sau compromisuri . E dificil sa stai sa meditezi asupra a ce ai de facut cand o parte din tine stie deja raspunsul . E atat de greu uneori pentru ca trebuie sa iei decizia pentru cei de langa tine iar asta te poate face nefericit . Iar eu inca stau aici si gandesc nedumerit la ce mi se intampla ; simt ca o sa iau o decizie pentru cei care m-au rugat sa o fac , nu pentru mine si ma doare ca nu voi gasi o justificare pentru ceea ce voi face .
Stiu ca tot ce spun e vag ; stiu ca poate , fara a fi mai concret , tot ce spun nu are nicio logica . Nici nu vreau sa fiu mai concret pentru ca logica e in fiecare din noi . Raspusnurile le gasim in interiorul nostru , in adancul starilor care ne coplesesc . Nu e nevoie sa spun povestea mea pentru ca , sunt sigur , fiecare din noi are varianta lui de poveste adaptata la cele de mai sus .
Si mai stiu un lucru : odata ce iti pierzi calea ai doua optiuni : fie te intorci la persoana care ai fost fie o pierzi pentru totdeauna . ( "Once you lose yourself you have two choices : either you go back to the person you used to be or let go of it once and for always ..." )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu